الثلاثاء، 25 ديسمبر 2012

هناك 12 تعليقًا :

غير معرف يقول...

اانا بحب شيخار اوووووووووى والمسلسل جامد جداااااااااااااااااااااا

azyae-stars يقول...

و أنا كمان و الله بموت فيه ثانكس

emy hamdy يقول...

بجد مسلسل في منتهى الروعه خصوصاً أحداثه إلي جايه ونهايته السعيده بس إلي هيزعلني إن مادار هيتجوز سومان بنت الدكتور معالج شيخار ومش هيتجوز ريكا صحيح هيتزوج من ريكا بس في أواخر مسلسل لالي وخوصاً إلي مفرحني إن لالي في أخر حلقه هتجيب بنت كمان ولالي هترجعلها الزاكره قريب وشيخار هيرجعله عقله وهيعشوا حيا سعيده كتير كتير بموت فيكوا لالي وشيخار بجد إنتوا الإتنين ثنائي مثالي

azyae-stars يقول...

ثانكس ايمي على التفاصيل أنا كمان بحبهم كثيييييييييير

غير معرف يقول...

يجنن انا احوبك فنان رائع

atef يقول...

نفسى اعرف من الاصدقاء متى سوف يرجع عقل شبخار الى صوابة

غير معرف يقول...

وانا كمان نفسى


غير معرف يقول...

بجد دة مسلسل اكتر من روعة

ندى حسن يقول...

بصراحة مسلسل جميل جدا جدا وانا بتمنى زات نفسلى انا المولف يجمع بينهما مرة اخرى لانهما ثنائى رائع فى دور مثل مسلسل لالى يجمعهما مع بعض

ندى حسن يقول...

المسلسل كان رائع وانا اتمنى ان المولف يجمع بين لالى وشيخار مرة اخرى لانهما ثنائى رائع ويجمعهما مع بعض فى مسلسل اخر وبشكر المولف والمخرج كان مسلسل جامد جدااااااااااااااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

اصلا يعنى المسلسلات الهنديه روووووووووووووووووعه وانا بحبها قووووووووووووى وبحب كمان مسلسل شارع كارول باغ

Unknown يقول...

احب شيخارً وشخصيته

إرسال تعليق